Sunday, 24 February 2013

Siapa Adibah Awang ? She Amaze Me !


Assalamualaikum .

Siapa Adibah Awang? 
siapa dia ?

saya sangat salute dia . sangat .
bila dia bukak mulut, saya akan..
wowww.. lagi sekali wowww..

yang lebih buat saya teruja, kepetahan dia berbicara.
dia baru 17 tahun, tapi kepetahan dia, memukau .
amat sangat sungguh memukau saya .
memang macam ni lah yang kita harap. 
Generasi muslimah akan datang .

eh tak kenal lagi siapa dia ?

jom tengok video ni . anda akan kagum sebagaimana saya :)








10 comments:

  1. alamak video xleh tgk lak....

    ReplyDelete
  2. English diaa macam minah saleh. Very fluent. A+ teringat Aisyah Shakirah. Dia pun berdakwah kat youtube guna bahasa English ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best dengar English dia kan :)

      Delete
  3. mmm petah jugak.bagus la.mcm ni la baru sesuai jd remaja tiang negara

    ReplyDelete
  4. she is really amazing, i also have been speechless when listen to her video.

    ReplyDelete

 
FULLY OWNED BY PELENGKAPRUSUKIRI