Saturday, 16 February 2013

Hadiah dari blogger #2


Selamat pagi !

kelmarin, ada saya cerita yang saya dapat hadiah dari blogger ni
semalam, dapat lagi hadiah dari ....

ce teka ce teka . haha .

ok, kali ni dari adik manis Nurain Syahirah :)

kenapa dapat hadiah dari die?
sebab saya jadi antara pengomen terpantas untuk entri dia, ini 

nak tengok apa dia bagi ? alahai cute je gift die sekiut org yg dapat ni .
erk :P


kiut kan ? keychain n note pad :)
keychain tu dia beli masa jejalan la kot. hihi.

dah tu, dapat pulak surat kiriman tak rasmi. haha.
acano rupanya tu ?


rajin adik ni menaip yerk . 

ok, nak selit sikit, PMR yang lepas adik ni dapat 9A . tak caye ? baca sini .
gilo uollss dapat 9A . saya pun tak dapat 9A taw PMR.
( sebab dulu amik 8 subjek je . haha. )

apa pun, tahniah atas kecemerlangan PMR :)
usaha untuk SPM pulak ye :D

hah lagi satu ! disebabkan adik ni dah bagi saya hadiah,
saya tak dapat lah nak balas dalam bentuk material mahupun 
wang ringgit kerana....ongkosnya enggak ada bu. haha.

jadi, saya decide nak letak dlm bloglist saya lah. sebagai tanda penghargaan :)
thanks ye dik .suka sangat hadiah tu :)

keep in touch ^^v

p/s : ada lagi hadiah dari segmen yg menang ari tu sedang on the way. yippi !








10 comments:

  1. hello!jeles..hehe..done follow,followback!nice blog! http://semanismadututorial.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. cikgu azie follow kamu..jgn ler segan2 follow cikgu azie yer

    http://cekgunorazimah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wah!! Thanks for this Entry!! Gembira Ain tahu kak Happy dgn hadiah tu..Terima kasih jugak sbb masukkan blog Ain dalam bloglist. Thank You, kak!!

    ReplyDelete

 
FULLY OWNED BY PELENGKAPRUSUKIRI