Thursday, 27 December 2012

Follower Ke-500 Saya :)

 Salam semua !

jeng jeng jeng ...

jadi inilah orang nya ..
follower ke-500 saya !
yang saya kotakkan tu :)


inilah dia empunya blog http://donutchoclate.blogspot.com/ 
Nurliyana nama nya. manis orang nya kan :3


nama blog dia pun yummy ! macam nak makan je blog tu ! eh. haha .
blog nya pun comel.. susunan pun kemas. tak serabut nak review. hehe
blog saya pun xsecomel blog dia. hihi .

ha jangan lupa ramai-ramai like fan page beliau . klik S I N I :)

terima kasih ye sebab sudi follow blog saya dan jadi follower bertuah :D

sebagai satu penghargaan, saya akan letakkan anda sebagai orang pertama dalam senarai 
bloglist saya :) dan akan melekat sepanjang 2013 :)

tak percaya ? tengok tepi tu, ada entry anda sahaja :)

salam kenalan ye Nurliyana :)

teruskan berblogging dan keep in touch ya :D

p/s: alang-alang dah review, saya cuit sekali lah Nuffnang dan Heartbeat awak ye :)


14 comments:

 
FULLY OWNED BY PELENGKAPRUSUKIRI