Friday, 14 December 2012

Bertukar ke [ dot my ]


Selamat petang semua :D

cakcakcak ^^,

 v
 v
 v


gumbira rasa hati kerana akhirnya saya berjaya menggunakan dot my

sebenarnya selama dua hari saya  macam blurr sekejap, acano nak tukar ni ?
sebenarnya tak susah mana pun asalkan kita bersungguh memahaminya .

baiklah, ramai rasanya blogger dah tahu yang Kak Innanie kita beri domain percuma
kepada mana-mana blogger yang berminat untuk bertukar ke dot my

banyak taw kelebihan nya. nak tahu, baca sini 

jadi, setelah dua hari bertungkus-lumus cuba memahami tutorial yang diberi, 
paham juga saya dengan bantuan seorang blogger, cyda yusof 
# eh, kalau datang blog beliau, jangan tengok tuto tu je, follow lah sekali ye :)

entry beliau lah yang buat saya macam clear sikit dengan semua ni :D
terima kasih ye Cik Syida :)

oh ye, sesiapa yang tak faham macam mana nak tukar lagi,
saya sarankan anda ke blog beliau , klik sini 

PENTING !!

KEPADA SESIAPA BERMINAT UNTUK BERTUKAR KE dot my , SILA KE BLOG Innanie Ariffin SEGERA SEBELUM
 25 Disember 2012 .






7 comments:

 
FULLY OWNED BY PELENGKAPRUSUKIRI