Sunday, 19 February 2012

=="

malam . pekat . sunyi . 

badan aku macam dah kat awang-awangan.
satu minggu tanpa rehat.
ekh dua minggu , owh bukan, aku rasa dah tiga minggu.
aku paksa diri , bersengkang mata sampai mata macam panda .
ok la panda, comel lagi.

untuk apa paksa diri ?
nak dekan punya pasal..
cerita nya mcm tu la.

nak result bagus , usaha kasi lebih cket.
baru laaa habis chantek <3

*ok, dah mula mengarut.

ok lah, idea kering nak tulis apa malam ni.
dadaa ~





syukur

sekali lagi aku rasa seperti...seperti..seperti...ah apa-apa aja lah.

aku cuba selami apa silapku selama ini.
bergelar manusia mana bisa lari dari itu semua.

oh , bingo.
mungkin kerana seringkali alpa bahawa DIA yang beri itu semua.
aku sombong dengan DIA. seringkali mungkin.
Ya Allah , ampunkanlah .

mimpi-mimpi itu semua masih di sini , teguh dalam minda.
bermain-main dalam anak mata.
aku terfikir sejenak , apakah ini satu petanda ?
Allah masih sayang. masih mahu tegur,masih mahu ingatkan.masih beri masa.
masih masih dan masih.
sedangkan aku............
masih masih masih lupa.
sering sering sering alpa.

kalau mimpi itu benar...Ya Allah , jauhkan lah. Nauzubillah.

bangun dari lena, lega.
kerana aku masih punya masa.
mencari keampunanNya- Sang Pencipta. 

Alhamdulillah . Sayang Allah .

 
FULLY OWNED BY PELENGKAPRUSUKIRI