Wednesday, 28 December 2011

terima kasih :)

terima kasih yang teramat sangat di ucapkan kepada si comot saya kerana
sudi menghabiskan kredit menelefon saya atau lebih tepat lagi mengganggu tidur saya 
pada jam 2pagi .
dah lama tak macam ni .
dulu je selalu masa zaman sekolah .
sekarang dah masuk U, jarang dapat buat macam tu .
TERIMA KASIH ya .
tiba-tiba rasa sangat bahagia dengan awak , EN.COMOT
harap awak begitu juga.

rindu awak .

sekarang saya antara orang paling bahagia dalam dunia .


Sunday, 6 November 2011

dean list :)

4/11/2011
.
.
.
.
RESULT SEMESTER PERTAMA KELUAR

 aku xtaw nak cakap pe...bersyukur pada Allah..
at the end..segala usaha aku semua berbaloi..
study malam2...tension bile akaun ximbang...
akhirnya dapat jugak aku..
ANUGERAH DEKAN
yang aku selalu mimpi nak dapat tu..

terima kasih mama,papa,mak,ayah,nenek,angah,adik..dan yang tersayang..
sebab support aku..
terima kasih jugak lecturer...
dan 
terima kasih UiTM ..
sebab bagi aku peluang 
untuk buktikan..
yang budak xde basic akaun pon blh dean list..
sebab aku percaya...
DI MANA ADA USAHA , DI SITU ADA BERJAYA 

lastly..... thanks once again 
kepada pihak yang terlibat secara lansung atau xlansung :)
love u all <3
 
FULLY OWNED BY PELENGKAPRUSUKIRI